2010

Hemma är inte alltid kul, ensam , så ensam stackars mig *not! Fegga jobbar natt.. tur att man har Hera i de här läget när man bor som vi gör. Men Gu´ va man kan längta efter sommaren eller bara våren.
Skönt att ha sitt jobb o lite rutiner som måste följas även om jag tror jag är landets sämsta person för att hålla varmt i huset.. men inget att oroa sig för jag eldar igen innan tårna förfryser !
Nått man ändå måste påpeka är väl att jag sitter här o skriver (med halsduk o mössa på) de tyder på att jag verkligen är rastlös eller helt enkelt för lat.
Jag har haft så grymt mycket att tänka på idag utan att jag ens har haft nått o göra, tankarna snörrar inför sommaren o allt som väntar. Jag tror ja kan de mesta om hagar o staket vid de här laget o troligen prislisterna för ialf 6 affärer o deras utbud på stolp o tråd mm.. sikket liv va
Ja o så va det ju de där att jag blev invald till styrelsen i föreningen, spännande kan jag tycka, nu är ialf vårt årsmöte avklarat för detta år o jobbet framför oss ligger i Jazzibazzis o Feggas stadiga händer? eller =P? Inte alls, på onsdag börjar vi med programgruppensarbete inför sommaren och med lite mer idéer och erfarenhet efter förra året så ska det nog kunna bli riktigt bra om inte annat får vi roligt på vägen! Detta kan nog bli en mycket fin sommar :)
Nu är det dags för kvällspromenaden med myshunden!




Idag har jag grundat begreppet dagens miss :P - Tog bussen till Motala istället för Linköping imorse när jag skulle till jobbet som tur va har jag en ängel till pojkvän "De är klart jag skjussar dig!" Tror nog de va lunchen på Husmans som lockade? :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0