När sommaren leder mot sitt slut...

Jag har haft en grymt rolig sommar måste jag nog säga.. Först Leklägret som iår hade sin plats på Råsgård strax utanför Tranås, man blir nästan som en ny människa av att bara vara där även om de krävs att man flera ggr under året måste påminna sig.. Längtar verkligen till planeringen av nästa läger drar igång :).
Sen va Jag på Öland två nätter med Mickan och Elli.. grymt kul.. första nätten tog vi vårt tvåmanna tält ner till pappas revisors tomt där de va i fullt hå att renovera huset, trots allt arbete de hade och göra va vi mycket välkommna och vi både bastade och badade.. Eller ehh ja sandbadade ialf =P
Den 26 Juli gifte sig min älskade syster Carloine och Kennet sig ! Grattis! De va en otrolig nervös men mycket rolig uppgift att gå som brudtärna och träffa släkten som man inte gjort på flera år... Strax efter bröllopet bar de av till Åhus med Lillebror Johan och kusinen Elli med familj.. Vi hade kanon väder precis hela tiden och spenderade de mesta av dagarna solandes vid havet :) En del måndagsklubbar här i Vadstena har de blivit också...
Tror jag tänker hålla mig på hemmaplan sista delen av sommaren om bara solen kommer tillbaka.. annars sover jag vell bort dagarna hehe. Imorrn är första dagen på hur länge som helst som jag har en tid att passa som inte ligger efter klockan tolv så de är vell dags att sova nu :P Kajsa blir nog inge glad om jag försover mig från körlektionen!
God Natt Kramar! /Jessika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0