Packa packa packar...

Packa Packa Packar...

Vart en mindre bra film kväll igår eftersom att jag somnade innan filmen var slut som vanligt!! Alla hade visst försökt att väcka mig men när jag somnar så är det kört =P...
Idag har jag inte gjort alls mycket, varit på Statoil med Henke och Ejkan en sväng, där drack dom kaffe och hälsade på Josse =)
Nu är jag hemma och packar.. men jag blir ju aldrig klar! Urch jag vet att jag ändå kommer att glömma något och det irriterar mig!
Ska bli roligt imorgon ialf, komma iväg ett tag och så får vi hoppas det blir mycket sol så man kan få lite mer färg =)

Höll på att flyga upp i taket nyss när en stor hårig katt kom in!! Shit va jag vart rädd, fast sen så skrämde jag tillbaka den =P..

Nu har jag lugnat ner mejj lite .. pust*

Måste fortsätta packa, men ha en rolig kväll allihopa!


Midsommar kompisarna var här o hälsa på mej nu ikväll, de stannade ioförsej inte alls länge och gjorde mej bara mer rädd för kissen, men det var ändå trevligt =)

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0