Skuggebo

Lekläger 2007

Nu är jag äntligen hemma igen efter 12 dagars slit i naturen :P. Vi har haft as kul nästan dygnet runt men det har varit sjukt jobbigt psykist!! I början var jag jätte osäker, jag hade aldrig haft någon närmare kontakt med människor med något handikapp. O hur skulle jag bete mig??
Vi vart indelade i patruller, de var jag Julia Oskar som medhjälpare och tre "kompisar", Julia och jag var helt nybörjare och när första kompisen kom var vi ensamna med honom, vi trodde vi skulle dö!
Men det släppte och efter ett par dagar spelade vi fotboll, skrattade och hade super kul.
När vi presis börjat trivas i gruppen till 110% så åkte en av våra kompisar hem och vi skulle splittras, det ville vi inte alls..
Jag hamnade med Erik Fredrik och deras tre "kompisar" och nu var jag tvungen att lära känna dem med.. i o för sig kände jag erik o fredrik men ändå, vi andra hade ju haft så jäkla kul!
Men också det släppte och sen var vi ett eget gäng med våra skämt =)
Journatten var grymt rolig, jag och werna hade kul nästan konstant.
En kväll var jag nära på att bli i kastad i vattnet när jag somna på verandan men jag vaknade när de bar mig:P.
Alla hittade på bus alltifrån att kasta i någon i vattnet till att få kola sås i huvudet eller något äckligt på mackan hehe..
Nu när vi är hemma längtar man tillbaka men de är så hemskt skönt hemma! Malin har sovit hos mig inatt, och klockan 16 går bussen till ledarfesten. Norrland och erik är här och vi har ätit taccos, Carro o Jazzi vart sena men kommer snart :). Hoppas på en grymt rolig fest!


Kommentarer
Postat av: Bebbe

Låter som du haft kul. (^^)
Hoppas du får det trevligt ikväll då! :)
Kram

2007-07-07 @ 20:00:27
URL: http://gainyourtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0