Nattpromenaden

Måndag
Vaknade hemma hos Elli klockan två och kom på att mamma och jag skulle till IKEA, så ringde mamma och sa att bilen inte startade så vi fick ta bussen istället. Hade jätte kul på IKANO, kollat nya möbler till min lägenhet! Längtar till den 6augusti när jag får flytta in.. Carro den lilla råttan flyttar ju redan den 1augusti...
På kvällen kom Danko och hämtade Carro och mig hem till Erik, där var lite fler Frida, Sten, Josse, Henke, Tollan, Danne och Lisa... kollade på film.
När alla åkte vid tolv tiden hade bussarna slutat gått så Carro o jag tänkte gå från Lambohov till Johannelund. När vi promenerade på vägen kom en polisbil:P.. trodde vell vi druckigt eller nått, men det kan man nog tro när vi två går hehe :P. Sen gick vi en bit till och när vi va halvvägs kom polisen igen och frågade om vi ville ha skjus hem, Tack Tack =P... alltid kul att åka lite bil två på natten hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0