Malexender

Heej Alla!
Åkte med ner till Henkes sommarstuga med lite folk igår, började med att köpa en cd, var ju tvungen att ha en händig man i bilen ;).. När vi kom ner åkte vi lite båt, grillade och folk började dricka, inte jag o Carro vi va nyktra och garvade åt alla andra hehe.. Ejkan o Tollan var rätt skojjiga där ett tag! Haha Erik garvade så han ramlade av stolen, dom skrattade säkert konstant i en halv timma-timma hehe..
Frida gav mig tusen olika varianter på hur sniglar kan se ut och hur äckliga de är =P, bruna o svarta, stora o små, med skal o utan skal, slemmiga.. haha rätt kul!
Idag åkte vi båt igen o några provade på lite ring efter o vattenskidor, gick inte så bra för Josse :P..
Sen grillade vi igen och åkte hem. Jag var vell inte den roligaste människan att umgås med under tiden jag var där, var på lite konstigt humör..
Ajusste glömde att mamma skulle komma hem på lördagnatten så jag låste o hon hade ingen nyckel, hade värsta ångesten på vägen ner till stugan men det löste sig till slut :)
Nu sitter jag hemma med mamma och min moster och dricker lite vin :P. Imorgon ses vi igen gänget ;), saknar er redan :)....

Får lägga in lite bilder från kvällen lite senare :P/ Jessika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0