FestNätter&FestPrissar

Nu vet jag inte var jag ska börja.. jo vi skulle ialf gå på standup show med "Shan The Man" i Vadstena för att garva lite tänkte Sten Henke Carro Erik och lilla jag..
Vi kom till Vadstena.. Vi köpte varsin cider.. Vi väntade.. och väntade, men sen kommer någon snubbe och säger att Shan blivit matförgiftad haha! Så utan leende fick vi gå och hämta biljett pengar i kassan och åka hem --!!!!--

Sofie och jag var ute och festa lite i Torsdags förrästen, haha jäkligt kul o lagom.. MEN --!!!-- du fattar Sofie ;)

Igår var jag ute med Sofie o Carro med, hade väl kul men de va lite segt ett tag där, fixade sig som vanligt =) Slutet gott - Allting gott hehe..

LOKA är vÅr traDition© 'Karro', vem klarar sig utan det dagen efter ;P.. Nu är alla i varsitt hörn av Linköping igen o längtar efter en bra fortsättning av livet ;D

// Jessika ♥


Kommentarer
Postat av: seb

=)

2007-07-29 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0