Fest- Igeeen Igeeen Igeeen

14 Juli

Fest hos mej ... hade rätt kul, synd att Carro och Erik stack mina hjärtan=)
Hände lite små saker lite gick sönder, lite tjaffs och några spydde men annars var det inget.. Men vad mycket mer kan hända ! hehe...
Söndags var jag bakis och åkte runt med Carro Tollan och Erik i coola bilen :P. Vi var på max o dom käka.. satt i "lilla Rinkeby" hehe.. tyckte tollan det såg ut som ialf, varför vet jag inte =P

Idag är det Tisdag och jag har varit med Tollan Erik och Carro, dom badade, Josse och en till tjej var också med förrästen. Sen åkte vi 4 in till stan och handla och sen ut till Carro (typ vid Gistad) för att laga mat :). Hade jätte kul, men det har vi ju alltid;).. Orkar inte skriva ett ord till nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0