Vadstenabo Igen..

Vadstena här kommer vi!

Nu har jag bott hos Carro i mer än en vecka och hon åkte till fjällen i fredags, vi har haft as kul.. festat och ridit, och vart ut o åkt lite  :). Sara från vånga hittade hem till vadstena igen ett par dagar innan fjället men nu är båda borta ... Saknar er !
Jag har haft ganska kul ändå, i söndags ramlade Malin från Hofors och Angelica från Hestra in till vår lilla stad igen :). Vi har spelat Super Mario Anne o jag och sen har de haft lite "inflyttningsfest" och varit på Magget igår..
Idag är jag i Linköping och min mamma och jag har varit på Ikea, Jysk, Ö&B o lite fler affärer och handlat grejor till lägenheten bland annat :P.  Imorgon är det dags att flytta! men jag kommer nog komma oftare till Linköping den här gången hehe.. kommer sakna mina pluffsisar Sofie & Elli =)

♣/Jessika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0